donderdag 29 augustus 2013

IPadhoes haken

iPadhoes haken
De iPad gaat tegenwoordig overal mee naar toe. Het is handig als de iPad dan een beetje bescherming heeft. Daarom heb ik deze iPadhoes gehaakt. Het iPadvest, noem ik het liefkozend. Onze iPad heeft het altijd warm met het iPadvest.

De iPadhoes bestaat vooral uit stokjes. De picotsteek heb ik van DROPS design. Het lapje heb ik met de iPad ernaast gehaakt (helaas geen patroon dus) om het passend te maken. Vervolgens heb ik het dubbelgevouwen en de zijkanten aan elkaar gehaakt. Let op dat je een flapje overhoudt om de hoes dicht te maken. Twee knopen erop. De ruimte tussen de stokjes dient als knoopsgat.

Het grappige is dat het iPadvest ook precies past als muts met de flap om je nek en oren warm te houden.

Ipadvest houdt de ipad warm

1 opmerking:

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Gerelateerde blogposts.