donderdag 5 december 2013

Sinterklaascadeautje

Pippi Langkous haken
Vandaag komt Sinterklaas ons verrassen. Hij heeft in mijn oor gefluisterd dat jullie graag cadeautjes ontvangen. Daarom heb ik besloten om het patroon van mijn gehaakte Pippi met jullie te delen als sinterklaascadeautje. Eerder heb ik hier geblogd over Pippi Langkous.

Maar het is ook een bedankje. De afgelopen maand heb ik zoveel lieve reacties gehad. Zelfs op andere blogs werd er over mijn knutselprojecten gesproken. Ook heb ik veel nieuwe volgers mogen verwelkomen. Ik ben nu ook jullie blogs aan het bewonderen. Dank jullie wel!

Klik HIER voor het patroon van Pippi Langkous. Ik hoop dat er veel Pippi's gehaakt gaan worden.

14 opmerkingen:

  1. jeempie wat enorm lief van je zeg ♥ ik ben niet zo handig met klein maar hoop het ooit eens te proberen

    liefs jenneke http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk cadeautje zeg!!!! Dat is inderdaad heel lief van je ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk!! Die ga ik natuurlijk haken. Dank je wel Sinterklaasje.
    Fijne avond nog.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt leuk ideetje (wij hadden haar al;D )

    fijn weekend mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is leuk!!!!!
    Dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE her, and the colors! Visiting from Annemarie's Link Party.

    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/11/technicolor-blanket-in-all-its-glory.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel heel erg schattig, nog niet eerder gezien een gehaakte Pippi Langkous. Super bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal gek ben je: herfstblaadjes in een tas verzamelen en weer uitstrooien in de tuin!
    (ik vind ook dat ze extra heerlijk ruiken)

    Alles wat ik hier in jouw laatste posts zie, steelt mijn hart: de kabouters met de bel, de vilten hartjes, pippi.... allemaal zo schattig. Deze blog ga ik in de gaten houden.

    Fijne zondagavond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love Pippi and have always wanted to crochet her so thanks for the pattern. Come and say hi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We LOVE Pippi! I wish I could crochet- at least I hav a friend who can make this for me

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die ga ik goed bewaren voor als 1 vd kleinkinderen fan wordt van pipi. Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Gerelateerde blogposts.