donderdag 17 september 2015

Garenwalhalla in Zweden


Vikinggaren uit Zweden

De zomer is voorbij en de herfst hangt in de lucht. Het is alweer een paar weken geleden dat ik terugkwam uit Zweden. Heerlijk land, heerlijk weer! Op de terugweg ontdekte ik een garenwalhalla in Kinna. 

Zweden 2015

Kinna zelf is niet echt pittoresk en deze enorme hal met garen, stoffen en fournituren ligt op een industrieterrein. Maar het was veel beter dan een pretpark! Ik kon hier wel dagen doorbrengen. Helaas werd het maar een halfuurtje, omdat de reis naar het zuiden nog lang was. Snel kocht ik een paar bolletjes Odin Superwash wool van Viking. Heerlijk zacht en warme kleuren. Deze week ben ik begonnen met een sjaal in herfstkleuren. 

Ben je van plan om een keer naar Zweden te gaan, sla deze attractie dan zeker niet over. Klik HIER voor het adres. Een tip is om je reisgenoten bij een pittoresk badstrandje aan een Zweeds meer te parkeren, zodat je alle tijd hebt om rond te kijken. 


post signature

4 opmerkingen:

  1. Hahahahaaa! Gewéldige tip, dankjewel!
    Mochten we ooit naar Zweden gaan, dan volg ik je raad op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha! Wel prachtig garen zeg! Ik ben benieuwd naar je sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig garen en wat n mooie foto's van Zweden!Misschien ooooit?!?!? Maar eerst staat Engeland op ons lijstje om bij tijd en wijle eens lekker uit te pluizen en te ontdekken :-)

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Engeland is ook een fantastisch vakantieland met bijzonder vriendelijke mensen. En ook daar heerlijke wolwinkeltjes. Een paar jaar geleden was ik in Tenterden (Kent) bij Hoop Haberdashery; knus winkeltje met heerlijke garens, linten, kantjes etc.

      Verwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.