vrijdag 13 maart 2015

Knippen voor Pasen


In ons nieuwe huis is de slaapkamer beneden en aan de voorkant van het huis. In het weekend mag ik soms uitslapen en blijf ik lekker in bed liggen om blogjes te lezen die ik volg. Het lijkt me niet zo fijn dat onverwachte visite of de postbode me betrapt in bed met een slaaphaarwarboel. Er moet een gordijntje komen tegen inkijk!

Pasen komt er al weer snel aan, de vogeltjes in de tuin beginnen steeds vroeger te fluiten en de eerste vlinders vliegen in de tuin. Eigenlijk was ik van plan om een leuk gordijntje te haken, maar bij gebrek aan tijd heb ik een "paasgordijntje" geknipt. Ik heb het papier een aantal keer opgevouwen en het narcisje en de vlinders erop getekend. Op internet kun je talloze sjablonen vinden. Uitknippen was een precies werkje, maar het resultaat is erg vrolijk geworden. Hebben jullie je huis al versierd voor Pasen?

post signature

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie oplossing en zo netjes geknipt!!!!
    Ik vind de beertjes ook zo leuk in de paastakken, heb al bij ej patronen egkeken maar zie ze niet? weet je waar ik het patroon kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De beertjes zijn eigenlijk paashaasjes. Niet zelf gemaakt, maar jaren geleden gekocht in Duitsland. Eerder blogde ik er HIER ook over. Helaas geen patroon dus.

      Verwijderen
  2. Wauw, knap. Ik krijg al pijn in m'n hand als ik aan al dat knipwerk denk, maar het ziet er echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai, wat ziet jouw blog er leuk uit! Mooie restyling , super hoor!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee om een gordijntje te knippen!!
    Ik ben er 1tje aan het haken met vlinders en daar moet je idd meer tijd voor hebben.
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een slim idee om zo een mooi gordijntje te maken. Het ziet er gelijk vrolijk uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk gedaan met het knipwerk, leuke oplossing, topidee.
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.