vrijdag 6 juni 2014

Cement

Cementblad
De verbouwing van het huis heeft mijn winkelgewoontes totaal veranderd. Ik breng tegenwoordig meer tijd door in de bouwmarkt dan in de supermarkt. Kun je wat specie halen, was het verzoek van de stoere verbouwers. Daar sta je dan in de bouwmarkt. Ik las de namen die met grote letters op de loodzware zakken stonden; cement, mortel, beton, betonmortel... Maar wat is nou specie? Ik leer elke dag iets nieuws.

Inmiddels kan ik het spul zelf ook mixen en klieder ik wat gaten dicht. Gelukkig was er iets over om wat leuks van te maken. Beetje cement in een dekseltje van een botervlootje. Boomblad erop. Stevig aandrukken. Toen het een beetje gedroogd was heb ik het blad voorzichtig verwijderd. Het duurde wel een dag voordat het helemaal droog was. 
post signature

2 opmerkingen:

  1. Zo te horen wordt je goed in de bouwwereld wegwijs gemaakt. Nog even en je kunt zelf een verbouwing oppakken. Leuk idee om zo een afdruk van een blad te maken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kan het al heel goed in het bouw wereldje. veel plezier er mee
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.