dinsdag 11 maart 2014

Weer terug

haakhoekje
Vandaag heb ik mijn haakspullen teruggevonden in een doos! De verhuizing is goed verlopen, maar veel dozen zijn nog niet uitgepakt. Het klussen duurt voort. Stoere mannen bevolken het huis. Ze slopen, maar bouwen met precisie ook weer op. Het gaat nog even duren.

Intussen is een slaapkamer een gezellig tijdelijk woonkamertje geworden. Ik heb weer een haakhoekje. De laatste maand heb ik vooral dozen, hamers en gipsplaten in mijn handen gehad. Heerlijk om weer met een kleurig katoentje te mogen prutsen. Zonnetje in huis, muziekje op de achtergrond; mijn dag kan niet meer stuk!
post signature

10 opmerkingen:

  1. Geniet even lekker van je haakwerkje en succes met de verhuizing verder!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik haak iets voor Pasen en geniet er echt weer van. Haken is de beste manier om je hoofd lekker leeg te maken. Heerlijk!

      Verwijderen
  2. leuk dat je weer aan het bloggen bent,geniet zal wel los lopen met klussen

    groetjes ming-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om weer een blogje van jou te lezen!!! Geniet van het haken!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :) Fijn! Haak-ze en een nog veel succes met de rest van de verbouwing en het uitpakken. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt gezellig op de slaapkamer. Wat een leuke haak-koker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook weer gezellig om jullie reacties te lezen.

      Verwijderen
  6. Succes nog met de laatste klussen en het uitpakken. Fijn dat je in ieder geval weer een plekje voor jezelf hebt. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om weer te kunnen haken! Heel veel succes met de laatste? werkzaamheden.

    Groetjes Jolien

    http://littlewoolycreations.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.