dinsdag 11 februari 2014

Klussen

Klussen in nieuw huis


Even dit berichtje om te laten weten dat ik nog leef. Ik heb de sleutel van het nieuwe huis. Daar begon meteen het klussen; slopen in dit geval. Vandaag kocht ik een breekijzer bij de bouwmarkt. Altijd al willen hebben.

Laminaat weg, roze vloerbedekking eronder verwijderen, isolatieplaten eruit, hardboard met breekijzer los wrikken. Duizenden (leek het wel) spijkertjes uit de vloer trekken. Vier lagen!

Maar uiteindelijk kwamen de vloerplanken in zicht. Opruimen, vegen, enorme stofwolken gevolgd door bovenstaand stilleven. Ik heb een kale vloer nog nooit zo mooi gevonden.

post signature

8 opmerkingen:

  1. Klinkt als veel werk, maar dan heb je ook wat! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk zeg! Wat komt er nu in te liggen?

    Groetjes Jolien

    http://littlewoolycreations.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk komt er een houten vloer op, maar eerst moet er van alles onder de vloer in de kruipruimte gedaan worden.

      Verwijderen
    2. Jullie zijn dus nog wel even zoet.

      Verwijderen
  3. Wat een werk! Veel succes! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations!
    You are nominated for the Liebster Blog Award!
    http://wesens-art.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I'm honoured to be nominated for the Liebster award, but I'm in the middle of renovating my new house. Because of this it's a bit difficult to follow all the nomination rules right now. Nevertheless thank you very much for nominating me on Wesens-Art!

      Verwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.