donderdag 30 januari 2014

Verhuizen

werk aan de winkel

Nee hoor! Mijn blog gaat niet verhuizen, maar ik zelf. De komende weken ben ik dozen aan het inpakken. De haaknaalden worden dus binnenkort ook opgeborgen. Internet wordt afgesloten en weer aangesloten op de nieuwe stek. Ik hoop dat jullie begrijpen dat het hier even wat stiller gaat worden.

Breekijzer, verfkwast en hamer worden tevoorschijn gehaald. Er gaat geklust worden! Ik hoop dat er snel een nieuw plekje in het huis is om lekker te haken en knutselen. Waarschijnlijk wordt het nieuwe huis zelf het grootste knutselproject.

Onlangs heeft mijn blog Helena Haakt het magische aantal van honderd volgers bereikt. Ook op Bloglovin' en Pinterest zie ik veel interesse. De teller is de 50.000 pageviews ruim gepasseerd. Dat had ik nooit verwacht. Het maakt me heel erg blij dat jullie het leuk vinden wat ik doe. Het is elke keer weer een feest om jullie reacties te lezen. Dank jullie wel voor alle aandacht!

Nu eerst de grote verhuisklus. Daarna kom ik weer terug met nieuwe haakpatroontjes. Tot gauw!

post signature

6 opmerkingen:

  1. Ik wens je een vlekkeloze verhuis en een gemakkelijk uitpakgedoe...dat zal wel efkes tijd vragen.
    Oh dat magische getal van 100 dat ik ook wil zien verschijnen, ik zit er nog 2 of 3 vanaf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ben meteen volger geworden van je blog. Je bent er bijna!

      Verwijderen
  2. Veel succes altijd een hoop gedoe zon verhuizing! Super leuk 100 volgers! Ik hoop dat ik dat ook ooit kan zeggen! Groetjes Lisanne

    www.draadenpraat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mercikes en ik zit ineens aan de 100!!!!
    Dus mede dankzij jou. Dat een mens daar zo content van kan worden :-)
    Binnenkort een give away op mijn blog dus als je mee wil doen, welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met verhuizen! Gefeliciteerd met het bereiken van de 100-grens! Zelf zit ik ook net over de 100, heerlijk gevoel ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met alles rond de verhuizing!! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.