woensdag 18 december 2013

Last minute kerstkaarten maken

kerstkaarten maken
Zelf kerstkaarten maken vind ik erg leuk. Dit idee had ik al langer, maar eerst moest ik een paar proefversies maken. Het is ook een handig last minute idee, want je hebt niet veel materialen nodig.

Ik heb kopieën gemaakt van kerst- en nieuwjaarswensen op gekleurd papier. Het lettertype is Rough Typewriter, daardoor lijkt het net of het door een ouderwetse typemachine is getypt. Daarna heb ik het gevouwen, zodat ik meerdere kerstboompjes tegelijkertijd kon uitknippen.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

5 opmerkingen:

  1. ach had net even gelee nog bij je pippi gereageerd en daar ben je alweer haha... ik vind ze enorm mooi gemaakt ik ken het wel van een schilderij en dan deze techniek zeg maar... helemaal tof

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, bedankt voor de tip.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuk idee.....onthouden voor volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zo'n leuk kerstkaart idee. Deze ga ik ook onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.