maandag 16 december 2013

Een winters kerstengeltje

Een kerstengel van fimo

In deze tijd van het jaar kunnen de ochtenden winters zijn. Soms ontstaan er prachtige ijskristallen. Je moet je haasten om het vast te leggen op de foto. Als de nachtvorst verdwenen is, smelt de sprookjeswereld van ijs. Mijn engeltje past goed in de koude winterwereld.

Het engeltje is gemaakt van fimo. Ik had nog een restje over van de kerstkabouters. De vleugels blijven op hun plaats in een veer van een balpen. Dit metalen veertje is meegebakken in de oven. Een halo van aluminiumfolie maakt het compleet.

2 opmerkingen:

  1. wat een dot van een engeltje zeg prachtig gemaakt
    liefs jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.