woensdag 13 november 2013

Late hortensia

Late hortensia brengt kleur in huis
In mijn tuin staan hortensia's. Vandaag ontdekte ik dat er nog twee nieuwe bloemen in bloei stonden. Weliswaar kleiner dan de bloemen in de zomer, maar zeker zo mooi van kleur. Ik heb ze in een vaasje gezet, want in deze donkere tijd kan ik wel wat extra kleur gebruiken in huis.

De hortensia past heel goed bij mijn nieuwe granny square project. Het lijkt of het kussen af is, maar het lapje ligt nog los op een ander kussen. Ik moet nog draadjes wegwerken en een rand bedenken. Als het af is laat ik het hier zien.

4 opmerkingen:

  1. hij heeft inderdaad nog een mooie kleur past inderdaad bij je leuke kussen,en die beker geweldig de moonmins was ook zo'n leuke serie hi hi,;D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig!Ik heb gisteren ook 2 laatste bloembollen hortensia afgeknipt en binnen in kleine vaasjes gezet,ha,ha...

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die mok van de Moomins! <3 Ik vind de kaartjes voor Postcrossing van de Moomins uit Finland ook zo leuk!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou ook erg van Moomin. En elke keer komt er weer een nieuwe schattige mok uit. Ik kan het niet laten om die te kopen voor mijn verzameling. Maar deze roze mok is favoriet.

      Verwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.